TEBRİKLER İLAYDA CEVAHİR VE YAĞMUR ATALAY
Anasayfa> Haberler> TEBRİKLER İLAYDA CEVAHİR VE YAĞMUR ATALAY
Etkinlik Takvimine Dön

“Küçük Çocuklar Büyük Düşünceler” sloganı ile 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı, Çocuk Haftası etkinlikleri kapsamında İstanbul genelinde 16.sının düzenlendiği kompozisyon yarışmasında iki derece birden alan tek okul Mavigün Koleji oldu.

Yazar Aslı Der, Yazar Mehmet Atilla ve Cumhuriyet Gazetesi Muhabiri ve Yazarı Figen Atalay’ın jüri üyeliği yaptığı kompozisyon yarışmasında:

 5-6.sınıflar kategorisinde “Bir Ağaç Kovuğunda Yaşamak” konulu kompozisyon yarışmasında 5C sınıfından öğrencimiz İlayda Cevahir İSTANBUL İKİNCİSİ olmuş ve aksiyon kamerası ile ödüllendirilmiş,

7- 8. Sınıflar kategorisinde “Kentler ve Gölgeler” konulu kompozisyon yarışmasında 8C sınıfından öğrencimiz Yağmur Atalay İSTANBUL ÜÇÜNCÜSÜ olmuş ve ınstax fotoğraf makinesi ile ödüllendirilmiştir.

Öğrencilerimize ve öğrencilerimizin yetişmesinde emeği geçen Türkçe Öğretmenlerimize teşekkür eder, başarılarının devamını dileriz.

Fotoğraflar

Diğer Haberler
ŞİİR YARIŞMASINDA DERECE

ŞİİR YARIŞMASINDA DERECE

     İstanbul İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından 18 Mart Çanakkale Zaferi ve Şehitleri Anma Günü kapsamında düzenlenen şiir yarışmasında 8B Sınıfından öğrencimiz Yiğit Eymen Şeker İLÇE ÜÇÜNCÜSÜ olmu...
Devamı Oku
MAVİGÜN’DE ÇANAKKALE ZAFERİ VE ŞEHİTLERİ ANMA PROGRAMI DÜZENLENDİ

MAVİGÜN’DE ÇANAKKALE ZAFERİ VE ŞEHİTLERİ ANMA PROGRAMI DÜZENLENDİ

     Okulumuzda Çanakkale Zaferi ve Şehitleri anma programı okulumuzun kültür merkezi konferans salonunda düzenlendi. Programımız tüm şehitlerimiz anısına düzenlenen saygı duruşu ve akabinde İstiklal ...
Devamı Oku
18 Mart Çanakkale Zaferi Konulu Resim Yarışmasında İlçe Birinciliği

18 Mart Çanakkale Zaferi Konulu Resim Yarışmasında İlçe Birinciliği

İstanbul İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından 18 Mart Çanakkale Zaferi ve Şehitleri Anma Günü kapsamında düzenlenen resim yarışmasında 5.Sınıf Öğrencilerimizden Zeynep Üstüngül İLÇE BİRİNCİSİ olmuştur...
Devamı Oku

YUKARI